onsdag den 8. februar 2012

Goddag!

Pia og jeg har en masse i godteposen, som vi vil dele med jer alle!

Vi har længe ville lave et samarbejde, med udspring i,  at vi har fundet hinanden som søstre.
Gennem universets mange gaver, blev vi givet hinanden, i en voksen alder.
Det var fra starten af tydeligt, at vi er spirituelle tvillinger. Og det synes vi er en fest!

Nu er tiden snart inde til, at vi kan åbne op for vores drømme og ambitioner i nogle helt konkrete tilbud til dig.

Vi har meget stor erfaring med os fra livet. Både privat og professionelt har vi trukket mange givende oplevelser i land, som vi nu vil videregive til jer. Begge har vi bevæget os inden for kunsten og kreativiteten, i medieverdenen og ikke mindst, i den spirituelle verden. Med vores uddannelser og erfaringer som coach og psykoterapeut er vi derfor i besiddelse af unik viden, indsigt, erfaring og ønske om at bruge dette sammen.

Vi glæder os til at komme i gang!

Boggen her bliver vores første tiltag - med tiden vil der komme meget mere.
Bloggen vil blive udarbejdet stille og roligt - og det skal nok blive spændende! Så hæng på!
We ´ll back!



1 kommentar:

  1. Kære Odile og Pia,
    Jeg vil glæde mig til at følge jer ... Jeg er selv ligeså heldig at være beriget med en "soul-twin" i mit voksne liv ... Og jeg takker ofte universet <3
    Kærligt-twin knus til jer
    Rikke

    SvarSlet